Prihodnost računovodskega dela v eni škatli

AccountingBox vam s pomočjo napredne tehnologije in inovativnih pristopov optimizira računovodsko delo in omogoča, da se osredotočite na najpomembnejša opravila.
Pomaga vam, da se izognete izgubi časa z nepotrebno birokracijo in rutinskimi opravili z nizko dodano vrednostjo za stranke.

Alt
Mini
59,90 € /mes.
71,90 € /mes.
  • Knjigovodstvo in računovodstvo
  • Izdaja računov
  • Knjiga prejetih računov in likvidatura*
  • Avtomatična obvestila**
  • Potni nalogi / obračun kilometrine
  • Računovodska blagajna
  • Osnovna sredstva
  • Plačilni promet in e-bančno poslovanje
  • Avtomatizirana poslovna poročila
  • Obračun DDV
  • Elektronska hramba dokumentov
  • Obračun plač, prispevkov zasebnika in drugih prejemkov
  • eRačuni
  • Davek po plačani realizaciji
  • Denarni tok in evidenčno knjiženje
  • OBOL - preknjižbe STRM
Standard
79,90 € /mes.
95,90 € /mes.
  • Knjigovodstvo in računovodstvo
  • Izdaja računov
  • Knjiga prejetih računov in likvidatura*
  • Avtomatična obvestila**
  • Potni nalogi / obračun kilometrine
  • Računovodska blagajna
  • Osnovna sredstva
  • Plačilni promet in e-bančno poslovanje
  • Avtomatizirana poslovna poročila
  • Obračun DDV
  • Elektronska hramba dokumentov
  • Obračun plač, prispevkov zasebnika in drugih prejemkov
  • eRačuni
  • Davek po plačani realizaciji
  • Denarni tok in evidenčno knjiženje
  • OBOL-preknjižbe STRM
Napredni
99,90 € /mes.
119,90 € /mes.
  • Knjigovodstvo in računovodstvo
  • Izdaja računov
  • Knjiga prejetih računov in likvidatura*
  • Avtomatična obvestila**
  • Potni nalogi / obračun kilometrine
  • Računovodska blagajna
  • Osnovna sredstva
  • Plačilni promet in e-bančno poslovanje
  • Avtomatizirana poslovna poročila
  • Obračun DDV
  • Elektronska hramba dokumentov
  • Obračun plač, prispevkov zasebnika in drugih prejemkov
  • eRačuni
  • Davek po plačani realizaciji
  • Denarni tok in evidenčno knjiženje
  • OBOL - preknjižbe STRM

* Funkcionalnost DocumentBox se vklopi na željo uporabnika. Zajem prejetih računov se obračuna po dejanskem številu obdelanih dokumentov že od 0,15 € na dokument. Za uporabnike paketa Startup (oz. v primeru, da bi želeli pošiljati prejete račune svojemu računovodstvu, brez da bi uporabljali katerega od preostalih modulov AccountingBox) se obračuna predal za pošiljanje dokumentacije v višini 2,90 € na mesec.

** Funkcionalnost ReminderBox se vklopi na željo uporabnika. Pošiljanje opomnikov se obračuna po strankah, katerim se opomniki pošiljajo in sicer po 0,99 € na stranko. Za uporabnike paketa Startup (oz. v primeru, da bi želeli pošiljati opomnike, brez da bi uporabljali katerega od preostalih modulov AccountingBox) se obračuna predal za pošiljanje opomnikov v višini 1,99 € na stranko.

Ob sklenitvi pogodbe se zaračunajo stroški vklopa storitve v višini od 158,00 €.

Vsaki licenci pripada tudi brezplačni digitalni arhiv za shranjevanje dokumentov v obsegu 500 MB. Ko dodeljeni prostor v arhivu zapolnite, ga lahko dokupite, ali pa arhiv starih dokumentov pobrišete.

Več o podpori uporabnikom si preberite na tej povezavi.

Imate dodatna vprašanja?

Z veseljem vam pomagamo

lahko nas pokličete na 04 2800 800,
pišete na .

Za lažje poslovanje

Preizkusite prvih 30 dni AccountingBoxa brezplačno in olajšate svoje delo.

/REFERENCE

Že več kot 5000 uporabnikov uporablja AccountingBox

Izjemno

Zmogljiv

Neverjetno

Hiter

24/7

Dostopen

Niste računovodja? Preverite rešitev za podjetja

Preberi več >

Koristne vsebine AccountingBox

Zagotovite si najnovejše novice, nasvete in hitre vodiče s področja optimizacije poslovanja.