Izjemno
Zmogljiv
AccountingBox vam s pomočjo napredne tehnologije in inovativnih pristopov optimizira računovodsko delo in omogoča, da se osredotočite na najpomembnejša opravila.
Pomaga vam, da se izognete izgubi časa z nepotrebno birokracijo in rutinskimi opravili z nizko dodano vrednostjo za stranke.
AccountingBox vključuje sistem za avtomatski zajem podatkov s prejetih in izdanih računov ter jih pripravi za knjiženje.
Uspešno sodelovanje s strankami je učinkovita izmenjava dokumentacije in enostaven vpogled v stanje poslovanja - kjerkoli in kadarkoli.
Vedno pripravljena poročila o prihodkih, izdatkih, potnih stroških, odprtih postavkah, ipd. vam in vaši stranki omogočajo boljši pregled nad stanjem poslovanja.
Podatki, ki jih potrebujete, so shranjeni na varnem in varni pred uničenjem ali izgubo. AccountingBox vam omogoča, da se znebite prenatrpanosti vaših omar in zamudnih izmenjav s podjetniki.
¹ Funkcionalnost DocumentBox se vklopi na željo uporabnika. Zajem prejetih računov se obračuna po dejanskem številu obdelanih dokumentov po ceni 0,36 € na dokument.
² Funkcionalnost ReminderBox se vklopi na željo uporabnika. Pošiljanje opomnikov se obračuna po strankah, katerim se opomniki pošiljajo in sicer po 0,99 € na stranko.
Ob sklenitvi pogodbe se zaračunajo stroški vklopa storitve v višini od 158,00 €.
Vsaki licenci pripada tudi brezplačni digitalni arhiv za shranjevanje dokumentov v obsegu 500 MB. Ko dodeljeni prostor v arhivu zapolnite, ga lahko dokupite, ali pa arhiv starih dokumentov pobrišete.
Več o podpori uporabnikom si preberite na tej povezavi.
Imate dodatna vprašanja?
Z veseljem vam pomagamo
lahko nas pokličete na 04 2800 800,
pišete na info@pronet-kr.si.
Preizkusite prvih 30 dni AccountingBoxa brezplačno in olajšate svoje delo.
Izjemno
Zmogljiv
Neverjetno
Hiter
24/7
Dostopen
S programom AccountingBox smo zelo zadovoljni, je zelo simpatičen in nadvse uporaben, saj omogoča, da imamo dober pregled nad vso dokumentacijo. Prihrani veliko časa pri knjiženju in imamo vse račune shranjene na enem mestu. Super je tudi, ker je dostopen kjerkoli in kadarkoli (24/7).
Ročni sistem prepisovanja podatkov iz računov v računovodski program smo zamenjali s sistemom DocumentBox. Račune sedaj samo poskeniramo, podatki iz računa pa se nam avtomatsko evidentirajo v računovodskem programu. Tako prihranimo čas in zmanjšamo možnost napak.
V svoji več kot 20-letni karieri sem spoznala in uporabljala številna programska orodja. Ko govorimo o resnični racionalizaciji, optimizaciji, avtomatizaciji poslovnih procesov, pa je AccountingBox absolutno prvinski. Enostaven za uporabo, zanesljiv, podatki na voljo stranki in računovodskemu servisu kadarkoli in kjerkoli.
DocumentBox se je izkazal kot bistven sestavni del na poti do čim bolj poenostavljenih in avtomatiziranih procesov. Prejetih računov ne pretipkavamo več ročno, ampak jih avtomatično dobimo v svoj računovodski program. To nam prihrani ogromno časa in omogoča, da se strankam posvetimo tam, kjer nas najbolj potrebujejo – s svetovanjem.
Nad enostavnostjo uporabe programa AccountingBox Plače smo navdušeni. Prihranek časa pri vnosu podatkov novo zaposlenih je v primerjavi s programom, ki smo ga uporabljali do sedaj, zelo velik. Za obračun plače in drugih prejemkov družb z malo zaposlenimi je program praktično brezhiben in bi ga priporočali vsakemu računovodskemu servisu.
Ko sem pred več kot 30 leti začela delati v računovodstvu, sem si rekla, da nekega dne bomo pa samo dokumente prislonili na računalniški ekran, pa se bo vse poknjižilo. No in res me veseli, da smo že kar blizu. Čestitke!
AccountingBox nam predstavlja učinkovito rešitev pri izvajanju storitev, saj prinaša prihranek časa pri vnosu dokumentov v program, eliminira možnost napak, hkrati pa so vsi dokumenti elektronsko arhivirani. Rešitev bu priporočili ne samo izvajalcem računovodskih storitev, temveč vsem podjetjem.
Niste računovodja? Preverite rešitev za podjetja
Preberi več >Zagotovite si najnovejše novice, nasvete in hitre vodiče s področja optimizacije poslovanja.
Pravno obvestilo Piškotki © 2024 Izdelava: